poniedziałek, 1 lipca 2013

Domek na drzewie

Będąc dziećmi bardzo często bawiliśmy się wspinając na drzewa i wyobrażając sobie wyimaginowany domek, który na tym drzewie się znajduje. Niektórzy mieli to szczęście, że takie domki posiadali. Miejsca takie nie muszą być przeznaczone tylko i wyłącznie dla dzieci. Budowa takiego domku w ogrodzie, o ile mamy na to możliwości (odpowiednie miejsce i materiały) może być nie tylko wielką frajdą. Dzięki temu możemy stworzyć ciekawe, a nawet stylowe miejsce, azyl do którego będziemy mogli się przenieść w każdej chwili. (fot. http://czerpnia.blogspot.com)



















1 komentarz:

  1. Ciekawe projekty tylko co niektóre trochę ciężkie w realizacji. Dla mojego stawiałem domek na drzewie w te wakacje i to co początkowo myślałem, że będzie szybkim i przyjemnym budowaniem domku, szybko przerodziło się w męczarnie. Dopiero jak wypożyczyłem z https://www.arad.pl/rusztowania-przejezdne-krause-,g33.html rusztowanie budowlane to jakoś udało mi się ten domek postawić

    OdpowiedzUsuń